pondělí 9. července 2012

Židé musí pryč, začíná porno dýchánek

Na Mašeknázké obci (aškenázský skanzen v Maislově ulici) se dějí další luxusní operace silně podporující všeobecně známý fakt, že tato obec není nic více než skanzen a podnikatelské sdružení zneužívající (a dle mě i zneuctívající) židovský majetek, který by měl v první řadě sloužit obci - tedy živoucí židovské komunitě.


Začneme ale od začátku.


Dva týdny před Pesachem mne informoval jeden z členů pražské obce, že se v ní objevují nové problémy, hraničící přímo s porušováním a doslova potlačováním náboženských práv. Po 8:00 hodině večerní jsou prý všichni z budovy vyhozeni ochrankou s tím, že obec se uzavírá a noční vrátný nebude nikoho uvnitř tolerovat. 
Konkrétní problémy vznikly kolem počítačové místnosti a společenského klubu Gešer, ale i kolem dětského koutku, který někteří mimopražští Židé využívají o Šabatu k odpočinku. Samozřejmě mě to zaujalo, protože jsem velice dobře seznámen s katastrofálním stavem pražské obce v Maislově ulici a s tamní ochrankou má problémy kde kdo. Existuje sice tisíc a jedna výmluva na rizika spojená s bezpečností - ale - nezlobte se ne mne, žádná skupina v ČR se nepodílela na likvidaci českého židovství tak, jako právě židovská obec v Praze. Proč by měl někdo na takovouto obec útočit? Vždyť v této obci žádná židovské komunita neexistuje a pokud by chtěl někdo útočit na turisty, kteří se přijedou podívat na svátky, může to jednoduše udělat kdekoliv jinde a těch pár "securiťáků", co obec zaměstnává, v tom žádnou překážku hrát nebudou. Navíc se v Praze scházejí další a mnohem výraznější židovské skupiny a žádné podobné scény s bezpečností kolem nich nejsou. Vrchní zemský rabín si chodí po Praze sám s rukama v kapsách a ostatní představitelé jakbysmet. Proč tedy tyto šílené přehnané scény pražské ochranky, která na druhou stranu nemá problém zaměstnávat dívky, vítající nás v minisukni s rozcepenýma nohama?
A že by čeští židé, či ti, co přijedou ze zahraničí, neměli v takto klíčové obci ani možnost zajít v noci studovat řádně Tóru, jak nám kázají zákony tradice, nebo si dojít večer na modlitbu, kterou třeba kvůli pozdnímu příletu nestihli v řádném čase? Vždyť vše toto je běžnou součástí židovské tradice a směrodatné halachy! A pražská obec v Maislově ulici užívá veškerý navrácený židovský majetek a vystupuje jako ortodoxní obec! Navíc v ní jsou v nočních hodinách běžně vrátní, takže se nejedná o žádný úřad, který by měl mít otevírací a zavírací dobu. Společenské místnosti, dětský koutek, studovna - to vše je součástí židovské komunity a každodenních potřebo Židů. NIKOLIV SKANZENU!! Jak může někdo velet od - do. Pak jděte domu?!

Problémy s vyhazováním lidí z těchto prostor přerostly v setkání s pracovnicí sociálního oboru, na které jsem se rozhodl zajít, abych se dozvěděl více. Již v začátku jsem měl podezření, že to bude komedie sama o sobě. Mně osobně se totiž stalo třeba i to, že mne ochranka v čas minchy, o jom rišon, odmítla odemknout synagogu s tím, že v neděli se čeští židé nemodlí...

Setkání s paní Wichsovou ze sociálního oboru se zúčastnili tři lidé, včetně mé osoby. Na místě padala od zúčastněných celá řada příkladů, kdy byli přítomni tomu, když ochranka vyhazovala staré lidi, kteří si chtěli na obec zajít. Běžné je odmítání přístupu Židům z ciziny, kteří přijeli ze zahraničí, a naivně v první den týdnu (o jom řišon) šli na ortodoxní židovskou obec. - O jom rišon totiž slouží noční vrátný, který umí jen česky, takže pro jistotu všechny vyhazuje.

Při setkání padlo několik opravdu pěkných perliček, včetně zmatených výrazů od vedoucí sociálního oboru, nad halachickými pravidly. Následovali průpovídky typu "nedělní život českých židů" atd. Perličkou nadevše bylo prohlášení paní Wichsové: "No, ještě že je tu teď ta sfaradim ješiva, tak můžou chodit ty nespokojení lidé tam." - Rád bych tuto lehce zmatenou paní upozornil, že pak by měla tato ješiva mít k dispizici majetek, který obsadili oni - tedy pražští nezbožní podnikatelé s papoškou na hlavě!

Z jednání ale přišly i další perly, jako třeba to, že onen security zaměstnanec, se kterým byly problémy, jež rozpoutaly toto jednání, má s největší pravděpodobností silně protižidovské sklony a komplex Alexandra Velikého. Všichni, kterých se vyhazování týkalo, měli totiž domluvenou výjimku, že mohou společenské místnosti využívat i po 8 hodině večerní. Jen pan vrátný jaksi neakceptuje rozhodnutí rabinátu. 

Při jednání nad tím, proč nemohou unavení mimopražští Židé, řádně odpočívat v bytě, který je v budově přístupný, padla další z pěkných průpovídek - ten byt slouží pouze k pronajímání. - Ona vlastně celá obec je součástí jednoho velkého biznisu a Židé musí bokem! Každopádně v dětském koutku, na který se dělala sbírka, a na který řada těchto lidí přispěla, odpočívat nebudou. Opravdu neskutečné!

Nakonec vzešlo z jednání alespoň to, že bude !!!po 20 letech provozu obce!!! nějak řešeno alespoň to, co když přijde po večerní bohoslužbě Žid do obce s tím, že chce řádně započít nový den studiem Tóry! Vytvoří se jakési pravidla a směrnice (!!!), které budou omezovat individuální přístup vrátných. A výslovně bylo paní Wichsovou přislíbeno, že ti, co mají výjimky, je budou moci nadále využívat.

(Dva dni na to bylo opět několik lidí z obce vyhozeno v 8h. Týden na to byl zakázán vstup do celé sekce za dveřmi z předsálí. Takže je dostupná jen toaleta... Přímo v den, kdy došlo k novému vyhození dvou lidí, bylo podle sjednané dohody okamžitě telefonováno paní ze sociálního odboru, ale telefon nezvedala. Na následnou e-mailovou urgenci nereagovala.)

Tolik k jednání těch, kteří fakticky řídí život českých Židů. Když mne někdo tvrdí do očí "ale oni sem stejně žádní Židé nechodí", mám vždy jedinou větu v odpověď: "Ano, protože jste celou židovskou komunitu v ČR zlikvidovali!"

Pikantním závěrem celého klasického příběhu z Pražské obce v Maislově ulici je i následné zjištění, že po uzavření obce se v počítačové místnosti sjíždí porno a myslím, že co se děje v dalších místnostech - společenská místnost gešer, dětský koutek atd. - raději ani vědět nechci. Kdyby byli místní vrátní (a security je raději ani už nenazývejme) alespoň tak inteligentní, že by si po sobě vymazali webovou historii, aby po ranním příchodu lidí a třeba i mládeže, po spuštění počítače na ně ihned nevyskakovaly naposledy prohlížené erotické stránky s vyhledávanými výrazy: Two young bad latin girls či ještě peprnější Little bad daughter and mother.

Opravdu vytříbení zaměstnanci přesně odpovídající nátuře celé této obce!
A pak že pan vrátný nemá jazykové znalosti...

Přiložím fotografie: